PR a vízellátásban

Címszó: PR

 PR fogalmai és szerepe az üzemeltetésben

személyes kapcsolaton alapul, koordinál, vezetési funkció, konfliktuskezelésre alkalmas, tervezett és irányított

 

Lépcsői, fejlődése:

 1. manipuláció (burkolt reklám), 2. információ (egyirányú), 3. kommunikáció (kétirányú), 4. konfliktus menedzsment (összhang teremtés), 5. környezeti integrálódás

 

Használata:

kommunikációs feladatok: közvélemény formálás (imázs kialakítása), közvélemény visszacsatolás, tájékoztatás, tájékozódás

 

A PR szakember feladatai:

kommunikációs kapcsolatok elemzése, kommunikáció, program tervezés, szervezés, koncepció kidolgozása, értékelés

 

PR politika:

 


A PR szakember külső kapcsolatkörei, célcsoport meghatározás:

  • funkcionális = fogyasztók
  • szakmai = beszállítók
  • társadalmi szervezetek
  • nemzetközi
  • tömegkommunikáció (média)

 

PR terv:

1. feladat meghatározás, 2. szervezet pozicionálása, 3. kommunikációs célok meghatározása, 4. célcsoport meghatározása, 5. üzenet meghatározása, 6. kommunikációs csatorna meghatározása, 7. akcióterv kidolgozás, 8. költségterv, 9. visszacsatolás elemzése

Terv

Terv

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 nem PR:

reklám, marketing

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .